Kontakt kundeservice

Trenger du hjelp eller lurer på noe? Vi er her for å hjelpe deg. Under finner du vår kontaktinformasjon samt svar på ofte stilte spørsmål.

Slik kontakter du en av våre forhandlere

Vi er her for å hjelpe deg! Du kan kontakte din lokale forhandler direkte for spørsmål eller hvis det er noe du lurer på. Du finner en oversikt over våre forhandlere og verksteder her.

Ofte stilte spørsmål

Du kan bestille time til verksted online eller per telefon.

Verkstedtime bestiller du enkelt her.

Du kan også ringe til ditt foretrukne/nærmeste verksted. Oversikt over våre verksteder finner du her.


Det er dessverre vanskelig å prise et verkstedoppdrag hvis vi ikke vet nøyaktig hva som skal gjøres. Ta kontakt med ditt verksted, og du vil få en fastpris på kontroll eller feilsøk på bilen. Vi vil da gjøre det vi kan for å avdekke hva som må gjøres for å utbedre innenfor denne avtalte prisen og kontakte deg med en diagnose og en pris på utbedring.

Noen ganger hender det at vi ikke klarer stille en ferdig diagnose uten grundigere kontroll. Vi vil da kontakte deg for å høre om du ønsker videre feilsøk, slik at du alltid har full oversikt over hva verkstedstimen din vil koste.


Service er regelmessig vedlikehold av bilen din. Forskjellige merker og modeller har forskjellige serviceintervaller. Eksempel på en serviceintervall kan være 15000 km eller 1 gang i året, eller 30 000 km eller hvert 2. år. For å vite om bilen din trenger service trenger vi informasjon om kilometerstand, samt en servicekode hvis du har det.


Ved en servicebestilling skal du få pris på de jobbene som vi ser anbefales utføres på din bil ut fra alder og kilometer. Be om pris ved bestilling. Service innebærer ofte kontroll av mange elementer på din bil som skal sikre et trygt bilhold frem til neste service. Våre mekanikere vil da kunne avdekke tilstanden på din bil. Hvis mekaniker ser under verkstedoppdraget at vi anbefaler tilleggsarbeid på servicen, så kontakter vi deg underveis i verkstedoppdraget. Det er alltid du som bestemmer hva vi skal gjøre på servicen. Vi vil anbefale fabrikkens retningslinjer, mens du som vår kunde er den som bestemmer hva som skal utføres og ikke.


Før et verkstedbesøk avdekker vi om bilen er innenfor garantitid eller ikke. Garantien er noe som tilbys av fabrikk, importør, forhandler eller en selger.

Det kan være vanskelig å bekrefte om noe dekkes av garantien eller ikke før vi har hatt bilen inne på et av våre verksteder. Først da kan vi få klarhet i hva som eventuelt er galt, årsaken til at det oppstår og om dette dekkes av garantien eller ikke.

Kontakt en av våre verksteder for å bestille en verkstedtime. Vi tar inn bilen og kontakter deg tilbake så fort vi har en avklaring.


Da er det nok mange som ringer oss. Send oss en melding med ditt telefonnummer, og hvilken forhandler du vil snakke med, så ringer vi deg opp.


Ønsker du å avbestille timen kan du enkelt gjøre det ved å ringe til din forhandler. Du kan også benytte deg av kontaktskjema som du finner i reservasjonsbekreftelsen din. Vi kan gjerne flytte timen din eller skreddersy verkstedbesøket etter dine behov om ønskelig.


Flere av våre forhandlere tilbyr Autokey, som muliggjør innlevering av nøkkel hele døgnet. 

Ta kontakt med din forhandler, om de ikke tilbyr dette og spør om du kan levere før eller etter åpningstid.


Ta kontakt med deleavdelingen vår som gjerne hjelper deg med dette. Finn din foretrukne forhandler her. Vi hjelper vi deg gjerne!


Ønsker du betalingsutsettelse eller å betale over noen måneder. Vi har full forståelse for at det noen ganger er praktisk å utsette betaling av verkstedoppdraget. Samtidig er det ikke alltid at man kan utsette verkstedoppdraget. Vi har derfor løsninger som kan hjelpe med forutsigbare verkstedregninger. Kontakt din lokale forhandler.



Vond rygg, trang garasje eller dårlig tid? Vi er klare til å skifte dine hjul. Bestill enkelt her.