Hopp til hovedinnhold

Kontakt kundeservice

Trenger du hjelp eller lurer på noe? Vi er her for å hjelpe deg. Under finner du vår kontaktinformasjon samt svar på ofte stilte spørsmål.

Åpningstider kundeservice

Våre åpningstider er mandag-fredag kl 08:00 - 16:00. Har du spørsmål utenfor vår åpningstid kan du sende oss en melding, eller se ofte stilte spørsmål nederst på denne siden.

Kontakt en forhandler

Vi er her for å hjelpe deg! Du kan kontakte din lokale forhandler direkte for spørsmål eller hvis det er noe du lurer på. Her finner du oversikt over våre forhandlere og bilverksteder.

Ofte stilte spørsmål

Du kan bestille time til verksted online eller per telefon.

Time hos et av våre bilverksted bestiller du enkelt her.

Du kan også ringe til ditt foretrukne/nærmeste verksted. Oversikt over våre bilverksteder finner du her.

Det er dessverre vanskelig å prise et verkstedoppdrag hvis vi ikke vet nøyaktig hva som skal gjøres. Ta kontakt med ditt verksted, og du vil få en fastpris på kontroll eller feilsøk på bilen. Vi vil da gjøre det vi kan for å avdekke hva som må gjøres for å utbedre innenfor denne avtalte prisen og kontakte deg med en diagnose og en pris på utbedring.

Noen ganger hender det at vi ikke klarer stille en ferdig diagnose uten grundigere kontroll. Vi vil da kontakte deg for å høre om du ønsker videre feilsøk, slik at du alltid har full oversikt over hva verkstedstimen din vil koste.

Service er regelmessig vedlikehold av bilen din. Forskjellige merker og modeller har forskjellige serviceintervaller. Eksempel på en serviceintervall kan være 15000 km eller 1 gang i året, eller 30 000 km eller hvert 2. år. For å vite om bilen din trenger service trenger vi informasjon om kilometerstand, samt en servicekode hvis du har det.

Ved en servicebestilling skal du få pris på de jobbene som vi anbefaler for din bil basert på bilens alder og kilometer. Be om pris ved bestilling. Service innebærer ofte kontroll av mange elementer på din bil som skal sikre et trygt bilhold frem til neste service. Våre mekanikere vil da kunne avdekke tilstanden på din bil. Hvis mekaniker ser under verkstedoppdraget at vi anbefaler tilleggsarbeid på servicen, kontakter vi deg underveis i verkstedoppdraget. Det er alltid du som bestemmer hva vi skal gjøre på servicen. Vi vil anbefale fabrikkens retningslinjer, mens du som vår kunde er den som bestemmer hva som skal utføres og ikke.

Før et verkstedbesøk avdekker vi om bilen er innenfor garantitid eller ikke. Garantien er noe som tilbys av fabrikk, importør, forhandler eller en selger.

Det kan være vanskelig å bekrefte om noe dekkes av garantien eller ikke før vi har hatt bilen inne på et av våre verksteder. Først da kan vi få klarhet i hva som eventuelt er galt, årsaken til at det oppstår og om dette dekkes av garantien eller ikke.

Kontakt en av våre bilverksteder for å bestille en verkstedtime. Vi tar inn bilen og kontakter deg tilbake så fort vi har en avklaring.

Da er det nok mange som ringer oss. Send oss en melding med ditt telefonnummer, og hvilken forhandler du vil snakke med, så ringer vi deg opp.

Ønsker du å avbestille verkstedtimen kan du enkelt gjøre det ved å benytte lenken du fikk i reservasjonsbekreftelsen du mottok på SMS/e-post. Du kan også ringe din forhandler - vi kan gjerne flytte timen din eller skreddersy verkstedbesøket etter ditt behov. NB! Vi anbefaler ikke å sende melding til forhandler eller benytte kontaktskjema for avbestilling av timer.

Flere av våre forhandlere tilbyr Autokey, som muliggjør innlevering av nøkkel hele døgnet. 

Ta kontakt med din forhandler, om de ikke tilbyr dette og spør om du kan levere før eller etter åpningstid.

Ta kontakt med deleavdelingen vår som gjerne hjelper deg med dette. Finn din foretrukne forhandler her. Vi hjelper vi deg gjerne!

Ønsker du betalingsutsettelse eller å betale over noen måneder. Vi har full forståelse for at det noen ganger er praktisk å utsette betaling av verkstedoppdraget. Samtidig er det ikke alltid at man kan utsette verkstedoppdraget. Vi har derfor løsninger som kan hjelpe med forutsigbare verkstedregninger. Kontakt din lokale forhandler.

Vi er klare til å bistå deg med bytte dekk. I vår online timebestilling velger du enkelt dato og tid, etter du har fyllet ut opplysninger om ditt kjøretøy. Bestill time til hjulskift her.